У відділенні надається реабілітація за формами: психолого-педагогічна, соціальна, фізична, медична:
Психолого-педагогічну та соціальну реабілітацію, яка направлена на корекцію поведінки, подолання порушень розвитку, отримання навичок самообслуговування та комунікації, інтеграції дітей з інвалідністю у суспільство, набуття віри у свої можливості надає практичний психолог, вчитель-логопед, соціальний педагог. Практичний психолог та соціальний педагог також проводять консультації з батьками. Під час занять використовується обладнання світлої та темної сенсорних кімнат: сухий кульковий басейн, світова панель «нескінченний колодязь», сенсорна гойдалка «гніздо-крапля», арома-панель «квадро-арома», світловий проектор, колонна з бульбашками та комплектом сенсорних та світлових іграшок, пісочниця з підсвіткою.
Фізичну реабілітацію, яка направлена на відновлення рухової активності, розслаблення гіпертонусу та підсилення ослаблених м’язів надають: вчитель-реабілітолог, фахівець з фізичної реабілітації, медсестра з масажу. Для реабілітації використовуються кабіна для кінезотерапії з підвісною реабілітаційною системою «Павук», мотомед, бруси реабілітаційні, спортивний куточок Вема, вертикалізатор, мат-трансформер та інш.
Медичну реабілітацію, яка надається у відповідності з рекомендаціями лікарсько-консультативної комісії (ЛКК) та вимогами індивідуальної програми реабілітації (ІПР) надають лікар-фізіотерапевт, медсестра з фізіотерапії та медсестра з гідромасажу, які проводять процедури, такі, як бальнеотерапія: трав’яні та сольові ванни, гідромасаж, вакуумний підводний душ-масаж; парафінотерапія, аромо- та фітотерапія, у вигляді кисневих пінок-коктейлів та чаю.
При первинному огляді дитини у відділенні лікар та старша медична сестра відкриває індивідуальну карту соціально-медичної реабілітації дитини з інвалідністю, в якій призначають процедури, вид, зони та тривалість реабілітації.
Наприкінці терміну реабілітації завідувач відділення разом з персоналом надає висновок про ефективність даної програми і рекомендації, що саме виконувати батькам з дитиною вдома, а також, попередньо, які процедури треба отримати в наступному курсі реабілітації.
Завідуюча відділенням формує звітність та щомісячно передає дані про проведені програми для діток, результати та приблизні терміни наступного курсу реабілітації до дитячої поліклініки.
В наступні місяці після курсу реабілітації батьки з дитиною можуть приходити до відділення, по мірі необхідності, на консультації до спеціалістів для корегування завдань реабілітації.
Таким чином, родина, в якій виховується дитина з інвалідністю, завжди буде в контакті із спеціалістами, які будуть спостерігати динаміку захворювання.