(Умови проведення конкурсу затверджено наказом управління (Центру) надання адміністративних послуг Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 10.09.2019 № 106-к
Перелік документів, необхідних для участі у конкурсі:
- Копія паспорта громадянина України.
- Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за формою, пишеться власноручно), до якої додається резюме у довільній формі.
- Письмова заява, в якій кандидат повідомляє, що до нього не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно нього відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки.
- Копія (копії) документа (документів) про освіту.
- Заповнена особова картка встановленого зразка.
- Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (за минулий рік).
- Посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.
Кінцевий термін прийняття документів – 30 вересня 2019 року до 18 год 00 хв. за адресою: вул. С. Олійника, 21, сектор з питань управління персоналом, каб. 204, тел. (044) 572 04 40.