(Умови проведення конкурсу:
Умови затверджено наказом управління (Центру) надання адміністративних послуг Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 03.07.2019 № 72-к
Перелік документів, необхідних для участі у конкурсі:
- Копія паспорта громадянина України.
- Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за формою, пишеться власноручно), до якої додається резюме у довільній формі.
- Письмова заява, в якій кандидат повідомляє, що до нього не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно нього відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки.
- Копія (копії) документа (документів) про освіту.
- Заповнена особова картка встановленого зразка.
- Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (за минулий рік).
- Посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.
Кінцевий термін прийняття документів – 23 серпня 2019 року до 16 год. 45 хв. за адресою: вул. С. Олійника, 21, сектор з питань управління персоналом, каб. 204, тел. (044) 572 04 40.
Перелік тестових питань та Коротка інструкція з проходження тестування на сайті Національного агентства України з питань державної служби.