Інспекційний об’їзд території Дарницького району став черговим етапом вирішення нагальних проблем мешканців мікрорайону Позняки, серед яких:
- будівництво нової школи на 1700 учнів,
- асфальтування вулиці Драгоманова,
- повернення в комунальну власність дитячого садочка по вулиці Драгоманова, 1в,
- встановлення зупинкових комплексів маршрутного таксі по вулиці Пчілки,
- благоустрій навколо озера "Сонячне",
- закриття золовідвалу Дарницької ТЕЦ на вулиці Здолбунівській.
Будівництво нової школи на ділянці поблизу діючої Слов’янської гімназії (вулиця Драгоманова, 10в) невдовзі розпочнеться після завершення всіх попередніх процедур, які пов’язані з відведенням землі.
Новеньку будівлю на понад 1700 учнів з басейном та реконструйованим спортивним комплексом планується відкрити у найкоротші терміни в 2021-2022 роках.
Зовсім поруч триває укладання другого асфальтового шару покриття на ділянці вулиці Драгоманова, поруч з ТЦ «Ашан». Роботи тут мають завершитися в липні місяці цього року.
Питання, що пов’язані з золовідвалом Дарницької ТЕЦ на озері Гарячка стали останнім об’єктом сьогоднішнього інспекційного об’єкту.
Екологічна модернізація Дарницької ТЕЦ, започаткована планом дій столичної влади та ТОВ «Євро-Реконструкція» два роки тому, отримала перші результати в кінці 2018 року: на одному з п’яти діючих котлів було встановлено сучасний високотехнологічний електрофільтр для очищення димових газів від пилу з системою сухого золовидалення. Це сталося вперше за понад 60 років! Адже тут ніколи не було жодного навіть найпримітивнішого фільтру. Відходи згоряння вугілля на найстарішій київській ТЕЦ просто вимивалися водою по 5-кілометровому трубопроводу за місто. Київ розрісся, і техводойма, названа в народі озером Гарячка, де «консервувалися» під водою золошлаки, опинилася в центрі нового мікрорайону Позняки.
Після запуску капітально відремонтованого котла з новітнім фільтром в роботу, кількість золи і шлаків, які ТЕЦ скидає в Гарячку, зменшиться на 20-30%.
Надалі заплановано обладнати такими ж електрофільтрами інші чотири котли, облаштування проммайданчика для складування сухих шлаків і транспортування відходів для переробки на будматеріали чи асфальт, а також оснащення всіх котлів системами очистки від викидів сірки й азоту.
Наразі, на даному об’єкті триває транспортування відходів для переробки.