КМДА Київська міська державна адміністрація


9 листопада 2018

ПАМ’ЯТКА ЩОДО ДОТРИМАННЯ ГРОМАДЯНАМИ ПРАВИЛ БЕЗПЕКИ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ

ПАМ’ЯТКА ЩОДО ДОТРИМАННЯ ГРОМАДЯНАМИ ПРАВИЛ БЕЗПЕКИ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ

З  початку поточного року на станціях,  розташованих в межах виробничого підрозділу Київська дирекція залізничних перевезень, яка забезпечує перевезення пасажирів і вантажів по території 4 областей, станом на 24.09.2018 самими найбільшими травмонебезпечними є Київ та Київська область. Рухомим складом  травмовано 42 особи, з них 26 смертельно, а саме: на станції «Боярка» - 3 травмованих, із них 2 смертельно; «Березань» - 2 смертельних, «Ірпінь» - 3 травмованих, із них 2 смертельно; «Чернігів-Північний» - 1 травмований, «Бровари» - 2 смертельних, «Кобижчі» - 2 травмованих, із них 1 смертельно, «Київ-Пасажирський» - 4 травмованих, із них 1 смертельно, «Святошин» - 1 травмований, «Борщагівка-Технічна» - 2 травмованих, «Борщагівка» - 2 травмованих, із них 1 смертельно; «Клавдієве» - 2 смертельних, «Київ-Петрівка» - 1 смертельний, «Київ-Товарний» - 2 смертельних, «Дарниця» - 1 смертельний, «Київ-Деміївський» - 2 травмований, «Вишневе» - 1 смертельний, «Бородянка» - 2 смертельних, «Носівка» - 3 смертельних, «Чернігів» - 2 травмованих, «Заворичі» - 1 смертельний; «Буча»   - 2 травмованих, із них 1 смертельно.

Внаслідок наближення до пристроїв електропостачання травмовано електрострумом 6 сторонніх осіб, з яких 1 зі смертельним наслідком. Невтішна статистика доводить, що молодь наражає себе на небезпеку для того, щоб розмістити екстремальне фото в соціальних мережах, щоб виділитись серед друзів, не розуміючи, що номінальна напруга в контактній мережі складає 27,5 тисяч Вольт (кВ).

Аналіз випадів травмування сторонніх залізничному транспорту осіб свідчить про те, що більшість випадків сталася внаслідок порушення потерпілими Правил безпеки громадян на залізничному транспорті України, затверджених наказом МТУ від 19.02.1998 № 54, які зареєстровані в Міністерстві юстиції України 22.07.1998 № 473/2913, а саме:

перехід залізничних колій у невстановлених місцях;

ходіння по залізничних коліях;

посадка та висадка на ходу поїзда;

підіймання на дахи поїздів, локомотивів та вагонів;

знаходження в стані алкогольного сп’яніння на території об’єктів залізничного транспорту.

Громадяни забувають про те, що залізниця є зоною підвищеної небезпеки.

Всі випадки сталися внаслідок порушення самими потерпілими Правил безпеки громадян на залізничному транспорті, а саме:

п.2.1. Пішоходам дозволяється переходити залізничні колії тільки у встановлених місцях (пішохідні мости, переходи, тунелі, переїзди тощо).

На станціях, де немає мостів і тунелів, громадянам належить переходити залізничні колії у місцях, обладнаних спеціальними настилами, біля яких встановлені покажчики "Перехід через колії".

п.2.2. Перед тим, як увійти в небезпечну зону (ступити на колію), потрібно впевнитись у відсутності поїзда (або локомотива, вагона, дрезини тощо).

При наближенні поїзда до перону або платформи громадяни повинні стежити за звуковими сигналами, що подаються з локомотива, моторвагонного рухомого складу та іншого спеціального самохідного рухомого складу, уважно слухати оповіщення, що передаються по гучномовному зв'язку

п.2.3. При наближенні поїзда (або локомотива, вагона, дрезини тощо) треба зупинитись поза межами небезпечної зони, пропустити його і, впевнившись у відсутності рухомого складу, що пересувається по сусідніх коліях, почати перехід.

Забороняється:

п.2.5. Ходити по залізничних коліях та наближатися до них на відстань менше п'яти метрів.

2.6. Переходити і перебігати через залізничні колії перед поїздом (або локомотивом, вагоном, дрезиною тощо), що наближається, якщо до нього залишилося менше ніж 400 м.

п.2.7. Переходити колію зразу після проходу поїзда (або локомотива, вагона, дрезини тощо), не впевнившись, що по сусідніх коліях не пересувається рухомий склад.

п.2.9. На станціях і перегонах пролізати під вагонами і перелізати через автозчепи для переходу через колію.

п.2.10. Проходити по залізничних мостах і тунелях, не обладнаних спеціальними настилами для проходу пішоходів.

п.2.11. Пролізати під закритим шлагбаумом на залізничному переїзді, а також виходити на переїзд, коли шлагбаум починає закриватися.

п.2.12. На електрифікованих лініях підніматися на опори, а також торкатись до металевих проводів заземлення, які ідуть від опори до рейки.

п.2.14. Підніматися на дахи поїздів, локомотивів та вагонів, а також на конструкції мостів, освітлювальних вишок тощо.

Шановні громадяни, будьте обачливі !

Дотримання  зазначених вимог  вбереже  Вас від фатальних випадків при знаходженні на території станцій та перегонах залізничного сполучення.

Пам’ятайте що гальмівний шлях поїздів від 600-800 метрів, а номінальна напруга в контактній мережі складає 27,5 тисяч Вольт (кВ).

Адміністрація виробничого підрозділу Київської дирекції залізничних перевезень, Регіональної філії Південно-Західної залізниці.



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.